Welcome Anonymous! Please Login or Register       
CLOCK   

Weather   
SMITHVILLE WEATHER

Top News   

Movie   
powered by Surfing Waves

Requests   

Your name in first box, Artist & Title in the 3rd box! ;

DJ APPLICATION   

SEND YOUR

APPLICATION

TO E.J. AT

DOCILEWOLF@

SSSNET.COM

IN MEMORY OF   

DJ Schedule   

QUOTE OF THE DAY   
Quote Widget

Sister Stations   

Forum Index  ·  Search  ·  Usergroups  ·  Edit your profile  ·  Members  ·  Login, Check Messages  
 Arcade  ·  Ranks  ·  Staff  ·  Statistics  ·  Board Rules  ·  Forum FAQ  ·  Log in 

Search for at
http://bigcountryradio.net Advanced Search

Recent Topics   Next 6 >>  
 Forum   Author   Replies   Last Post 
????? ??? ?????? ????- ?????? ?????? Site exodotapy 0 Sat May 30, 2020 11:38 pm
exodotapy View latest post
Vavada ??? ????? Site yxuweme 0 Fri May 29, 2020 7:24 pm
yxuweme View latest post
Oscar Fantenberg Womens Jersey Site jiuwo23 0 Fri May 29, 2020 6:24 am
jiuwo23 View latest post
Dan Fouts Color Rush Jersey[ Site jiuwo23 0 Fri May 29, 2020 6:21 am
jiuwo23 View latest post
Jordan Reed Jersey Site jiuwo23 0 Fri May 29, 2020 6:20 am
jiuwo23 View latest post
]Alex Smith Jersey Site jiuwo23 0 Fri May 29, 2020 6:17 am
jiuwo23 View latest post
terminé mon premier marathon

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view   Thank Post    http://bigcountryradio.net Forum Index -> Site
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Banning

blank.png

View user's profile Send private message

Status: Offline
PostPosted: Fri May 22, 2020 5:28 am Post subject: No icon terminé mon premier marathon Reply with quote

Mijn man zegt graag 'alles gebeurt met een reden'. Ik stel me graag voor dat ik hem een ??klap in zijn gezicht geef, want dat is het MINSTSTE NUTTIGE DING OOIT in vreemde tijden. Ik zeg niet 'stoer'Nike Air Max 1 Mujer , omdat mijn leven niet echt 'stoer' is geweest, ik heb gewoon wat 'wat de hel?' hier en daar.

Ik moet echter toegeven (braakt een beetje in mijn mond), mijn man heeft gelijk. :: huivert :: Die woorden voelden vreselijk om te typen. Mijn man heeft gelijk, maar je kunt alleen erkennen dat alles om een ??reden gebeurt nadat de storm is opgetrokken en je wandelt in de zon van de reden. Er zijn de afgelopen jaren een paar gebeurtenissen geweest die tot voor kort niet verbonden en onschadelijk leken. Nu ik opgewarmd zit door de stralen van 'het plan', realiseer ik me hoe doelgericht het lot werkelijk is, en hoeveel lopende Nike Air Presto Mujer invloeden ons voorbereiden en voorbereiden op tijden van 'gebeuren' en tijden van 'rede'.

Drie jaar geleden, in januari, vroeg een vriendin me om een ??meisje van slechts 5 km met haar te runnen. Ik zei ja, wetende Nike Air Vapormax Pánské dat ik geen halve mijl kon lopen, laat staan ??5 kilometer. Ik ben nooit atletisch geweest (lees: bandkind, Latin Club President, Model UN). Mijn familie rent niet. Mijn man wist dat ik de 5 km zou benaderen met een "houd mijn bier" -houding, en dat hij waarschijnlijk zou falen. Opnieuw (braakt) had hij gelijk. Hij stelde voor dat ik de C25K-app zou proberen en het werkte. Eigenlijk werkte het meer dan. Het werkte als hero?ne en sindsdien heb ik het niet meer uitgeput. Ik eindigde die december mijn eerste marathon. Sindsdien heb ik 3 wegmarathons en 2 trail 50k races gelopen.

Voor Saucony-fans die hebben gewacht Adidas Nmd Mujerop de update voor de Triumph 11, heeft je favoriete schoen nu een iets andere naam. De nieuwste update van deze lijn premium schoenen met neutrale demping is de Saucony Triumph ISO.

De Triumph ISO maakt deel uit van de gloednieuwe ISOFIT-serie. De ISOFIT, Saucony's nieuwste en meest technische bovenconstructie, vormt zich naar de individuele vorm van een hardloopvoet en beweegt dynamisch mee met de voet tijdens elke stap.

Saucony-vertegenwoordiger Mark Johnson kwam onlangs bij ons om te praten over alle nieuwe technologie die hardlopers zullen vinden in de Triumph ISO.

Bekijk alle kleurstellingen in de nieuwe Saucony Triumph ISO voor heren en de Saucony Triumph ISO voor dames.

Het lijkt echt belachelijk om iemand het moeilijk te maken om in vorm te komen voor een marathon, vooral gezien de obesitas-epidemie en wat dan Nike Air Max Thea Herren ook ... maar langer dan 6 uur duurt, de helft ervan loopt, stopt voor de lunch? Wat denk je?
Heel interessant artikel. Ik was het ermee eens dat het belachelijk is om mensen het moeilijk te maken om in vorm te willen komen, maar ik denk dat sluitingstijden de beste manier zijn om te gaan. Ik weet dat dit volkomen willekeurig klinkt, maar ik denk dat 6,5 uur een goede is. Ik ken mensen die hard en hard hebben getraind en er gebeurt gewoon iets op de racedag, en ze moeten een stuk langzamer gaan. Ik weet dat de eerste keer dat ik de tien miler rende, ik doodsbang was om op de herstelbus te worden gezet, dus dat maakte me druk! (Ish.)
Back to top
Post new topic  Reply to topic   printer-friendly view   Thank Post http://bigcountryradio.net Forum Index ->  Site Time synchronized with your computer time
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum