Welcome Anonymous! Please Login or Register       
Donate   

CLOCK   

Weather   
SMITHVILLE WEATHER

Top News   

Movie   
powered by Surfing Waves

Requests   

Your name in first box, Artist & Title in the 3rd box! ;

DJ APPLICATION   

SEND YOUR

APPLICATION

TO E.J. AT

DOCILEWOLF@

SSSNET.COM

IN MEMORY OF   

DJ Schedule   

QUOTE OF THE DAY   
Quote Widget

SOCIAL MEDIA   

Sister Stations   

Forum Index  ·  Search  ·  Usergroups  ·  Edit your profile  ·  Members  ·  Login, Check Messages  
 Arcade  ·  Ranks  ·  Staff  ·  Statistics  ·  Board Rules  ·  Forum FAQ  ·  Log in 

Search for at
http://bigcountryradio.net Advanced Search

Recent Topics   Next 6 >>  
 Forum   Author   Replies   Last Post 
Za?atwienie przestrzeni zwierciadlanej trwa?e motel Radom Site oqejumyk 0 Sun Apr 05, 2020 5:17 am
oqejumyk View latest post
? ??c ????? ?????? ??????? ??????? ???????? Site uqixymu 0 Sat Apr 04, 2020 5:31 pm
uqixymu View latest post
video is on an upward trend Site Banning 1 Sat Apr 04, 2020 12:52 pm
mileys1990 View latest post
???????? ??????? ?????? ??????? Site obadozyl 0 Sat Apr 04, 2020 11:53 am
obadozyl View latest post
https://covid-2019.pl/ Site otejoxima 0 Sat Apr 04, 2020 11:46 am
otejoxima View latest post
?????? ?????? ??????? ??????? ???????? - ?????? ??? ?????? Site ojudaho 0 Fri Apr 03, 2020 10:13 pm
ojudaho View latest post
réparateur de vélos est de cette

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view   Thank Post    http://bigcountryradio.net Forum Index -> Site
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Banning

blank.png

View user's profile Send private message

Status: Offline
PostPosted: Fri Mar 27, 2020 5:30 am Post subject: No icon réparateur de vélos est de cette Reply with quote

Er zijn geen kwalificerende normen of eerdere ervaring vereist om de subsidie ??aan te vragen. We willen dat dit een kans is voor elke vrouw, daarom nodigen we nieuwelingen uit die hun debuutavontuur plannen, evenals de doorgewinterde veteraan die begint aan hun Fastest Known Time (FKT) -poging.

Om in aanmerking te komen, bezoek onze Grant-pagina voor Nike Tanjun Dames meer details en om een ??aanvraag in te vullen.Nike Air Max 720 Womens  De deadline voor inzending is 19 april om middernacht.

Eenmaal ontvangen, wordt uw naam verwijderd uit de applicatie (om de zaken anoniem te houden) en wordt beoordeeld door een panel van Trail Sisters, Under Armour en CamelBak-vertegenwoordigers.

Awardees worden genoemd van 30 april tot 5 mei via de presentatie van de sociale mediakanalen van merken en via artikelen op TrailSisters.net.

Hoewel we niet iedereen die een aanvraag indient $ 500,00 kunnen verstrekken, kunnen we de community inspirerende artikelen over de avonturen verstrekken. Awardees zal ermee instemmen om een ??artikel van meer dan 1000 woorden te schrijven voor TrailSisters.net over hun trailrun-avontuur. Deze artikelen zullen vrouwen in staat stellen en inspireren om hun dromen na te jagen en de aanwezigheid van Nike Air Pegasus 92 Femme avontuurlijke vrouwen op paden te versterken.

Trail Sisters, Under Armour en CamelBak zijn verheugd om deze beurs te lanceren en hopen dat je je avontuur deelt met de trailrunning-community. Als je geen avonturenplannen hebt, deel dan de subsidiemogelijkheid met je vrienden.

'Nee, hij is vertrokken. Sommige triatlons hebben ondersteuning voor motorrijders; sommige niet. " (Ik nam dit aan om te suggereren dat dit betekende dat het hebben van motorondersteuning bij een triatlon geluk heeft. Of het nu gebruikelijk of ongebruikelijk is, ik heb geen idee. Het was mijn eerste. En eigenlijk, het enige waar ik op dat moment om gaf, was dat er was niemand die mij en mijn fiets hielp. '

"Wat moet ik nu doen?"

'Ik zou gewoon met je fiets over de mat lopen en rennen.'

'Word ik gediskwalificeerd? Zal ik nog steeds een offici?le tijd Nike Cortez Dames hebben? '

"Je hebt nog steeds een offici?le tijd, je hebt gewoon een lange fietssplitsing."
Dat kan ik wel aan. Goed. Uit om te rennen was het.

Ik was op dat moment zo overstuur dat ik mijn fiets in de maling nam en ging hardlopen met mijn helm en zonnebril nog op. Ik pakte ook het stuur van mijn fiets een paar meter van de grond en sloeg ze neer. Een beetje agressie loslaten voelde heel goed. (Lelijk. Sorry.) Lacey zag mijn helm en rende naar me toe en pakte hem voordat ik ging hardlopen.

En toiletten? We hadden geen idee dat we deze foto onder het toiletbord hadden genomen. Oeps.

Ik hou ook van mijn vrienden en mijn moeder omdat ze komen kijken. (En Shannon voor autorijden, en Lacey voor het hosten van een Yay! Theodora voltooide (soort van?) Een Tri BBQ na. <- Dat krijgt later zijn eigen bericht. Ik heb geluk dat ik vrienden Nike Air Zoom Pegasus 34 Menszoals jij heb. En een geweldige moeder. )

Eff jij, Bruiser. We praten momenteel niet.

(Tot ik mijn volgende sprinttri vind, heb ik zeker een verlossing nodig.)

Het is grappig: de dingen waar ik me het meest zorgen over maakte - de hitte, mijn maag - stoorden me helemaal niet. Ik begon me pas echt warm te voelen tegen het einde van de run, maar dat had ook de woede in mijn buik kunnen zijn.

Hoe dan ook, ik ben nu een triatleet. I denk.
Back to top
Post new topic  Reply to topic   printer-friendly view   Thank Post http://bigcountryradio.net Forum Index ->  Site Time synchronized with your computer time
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum