Welcome to
  Login or Register
::  Home  ::  Downloads  ::  Forums  ::  Account  ::

STAFF   

DONATE HERE   

Requests   

CALENDER   

DJ APPLICATION   

IN MEMORY OF   

QUOTE OF THE DAY   
Quote Widget

TUNE IN   

Hit Counter   

• http://bigcountryradio.net Forum IndexForum Index  • SearchSearch  • UsergroupsUsergroups  • ProfileEdit your profile  • MembersMembers  • Private MessagesLogin, Check Messages  
 • ArcadeArcade  • RanksRanks  • StaffStaff  • StatisticsStatistics  • Board RulesBoard Rules  • Forum FAQForum FAQ  • Login / LogoutLog in  

Search for at
http://bigcountryradio.net Advanced Search

Recent Topics   Next 6 >>  
 Forum   Author   Replies   Last Post 
2017 season to a shoulder injury with a sensational 2018 ca Site elaine95 0 Mon Oct 14, 2019 8:57 am
elaine95 View latest post
[url=http://www.49erscheapstore.com/nick-bosa-jersey-c Site elaine95 0 Mon Oct 14, 2019 8:46 am
open market.The Bears are planning to relea Site elaine95 0 Mon Oct 14, 2019 8:36 am
draft should help the team for several years. Anto Site elaine95 0 Mon Oct 14, 2019 8:26 am
graag kunnen douchen voordat Site Banning 0 Mon Oct 14, 2019 7:33 am
Banning View latest post
something we have to be aware of.”BEASLEY Site elaine95 0 Mon Oct 14, 2019 7:31 am

sports olympiques

Post new topic   Reply to topic   printer-friendly view   Thank Post    http://bigcountryradio.net Forum Index -> Site
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Banning

blank.png

Status: Offline
PostPosted: Sat Oct 12, 2019 8:11 am Post subject: No icon sports olympiques Reply with quote

Een maand geleden op #RnRAZ waar ik op het podium stond met @RunEMZ over sociale media, werd ons gevraagd welk type brandstof we gebruiken. Het is een veel voorkomende vraag onder hardlopers als we vergelijken wat we tussendoor snacken of wat er in ons hydratatiepakket zit. Terwijl ik een van de vragen beantwoordde die toevallig luidde: "Wat eet je voor een race?" Ik kon het niet helpen, maar glimlachte hoe belachelijk mijn antwoord zou worden.

Voordat ik bij wat ik eet voordat ik 26.2 mijl probeer te rennen, is het belangrijk om het punt ter sprake te brengen dat wat voor mij werkt, nu misschien ook voor jou werkt ... en vice versa. Ik ken veel hardlopers die vertellen hoe ze vooraf een kopje koffie drinken. Voor mij zou dat niet werken, maar voor hen is het goud. Gesneden havermout, bananen, Nike Air Max Command Womens granola, noem maar op. Er zijn tal van opties waar hardlopers bij zullen zweren ... niets verbaast me.

Een deel van het trainingsproces is om met vallen en opstaan ??uit te zoeken wat u zal helpen om de finish te bereiken. U wilt de brandstofopties tijdens uw wekelijkse runs testen en deze op uw langere runs proberen te perfectioneren. U wilt zeker weten of een bepaald product 'problemen' veroorzaakt tijdens een trainingsrun in plaats van mijl 10 van een race. Het belangrijkste is dat u ook wilt bepalen wat met succes werkt, dit omvat vóór een run en tijdens.

Dus wat is mijn voorgerechtenmaaltijd?
Als ik thuis ben, is het een kleine kom gewone Cheerios en toast met pindakaas. Soms zijn het allebei, soms is het een van de twee. Het hangt er echt vanaf hoe vroeg ik wakker word, want ik wil dat het volledig wordt verteerd voorafgaand aan Nike Air Max 270 Damen de startlijn. Als ik onderweg of in een hotel ben, wacht er dan op, het is een snoepbar van Payday. Ik weet. Ik hoor alle hardlopers me via de interwebs vertellen dat het niet voldoende brandstof is om succesvol te zijn ... maar onthoud, wat voor mij werkt, werkt misschien niet voor jou. Voor mij reist het goed en ik geef me het vertrouwen (placebo of niet) dat het me naar de startlijn brengt om de afstand aan te gaan.

Volgende week nodigt Nike hardlopers uit naar Somerset House in Londen om hun nieuwe Flyknit-trainers uit te proberen waarvan ze beloven dat ze perfect bij je voeten passen.

Nike zegt: “De unieke Nike Flyknit Experience wordt ondergebracht op de iconische binnenplaats van Somerset House, waar bezoekers de nieuwste Nike hardloopschoen, de Flyknit Lunar1 +, kunnen uitproberen en laten opstomen om een ??perfect passende Nike Air Max 95 Damen schoen voor elke rennen.

"Zodra je Nike Flyknits tot je voeten zijn gestoomd, beginnen hardlopers aan een Flyknit Nike + Run, die de stad op een geheel nieuwe manier zal verkennen."

Een ding dat ik wel suggereer, waarvan ik voel dat het bijna universeel is, is dat je slokjes moet nemen in plaats van slokken als je halverwege hydrateert. Maar je wilt zeker weten dat je drinkt voordat je dorst hebt. Je frequentie kan echter verschillen van die van andere hardlopers. Wat brandstof betreft, probeer ik elke 45 minuten iets te eten. Ik gebruik meestal tijd in plaats van afstand, maar het is misschien gemakkelijker voor u om elke X mijl brandstof bij te houden. Als het een reep of een pak is, wees niet bang om te proeven met het eten van een paar beten of stukjes ... voel je niet geneigd om alles in één keer neer te halen. Ik geniet bijvoorbeeld van Sportbonen, maar eet 4-5 per keer in plaats van het hele Nike Cortez Damen pakket. Nogmaals, vallen en opstaan.
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic  Reply to topic   printer-friendly view   Thank Post http://bigcountryradio.net Forum Index ->  Site Time synchronized with your computer time
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum